Текст
28.04.2021
Табиғатпен үйлесімді өмір сүру
27 сәуірде 1-2 сыныптарда "Біздің үй жануарлары" суреттер көрмесі өткізілді (Карпенко О.В., Лотвин Е.П.); 3-4 сыныптарда - "Мен табиғатты жағамын" әлеуметтік эко-плакаты, "Бұл әлем қандай керемет" бейнеролигі дайындалды (Клабукова Л.В., Хавар Л.А.); 8 сыныпта...
26.04.2021
Біз болашаққа жауаптымыз
Жалпы республикалық экологиялық білім беру апталығына байланысты 2021 жылғы 26-30 сәуірден бастап мектепте қашықтықтан оқыту форматында экология апталығы
тақырыбы: "Біз болашаққа жауаптымыз»
Экологиялық білім апталығының мақсаты:
- адамның табиғатпен байланысы...
25.04.2021
Чернобыль-трагедия, ерлік, ескерту
26 сәуірде сынып жетекшілері "Чернобыль – трагедия, ерлік, ескерту" атты бірыңғай сынып сағатын өткізді.
Сонымен қатар, оқушыларға Чернобыль апатының 35 жылдығына арналған "Чернобыль: ондаған жылдар призмасы арқылы"деректі фильмдері ұсынылды.
25.04.2021
Чернобыль балалардың көзімен
23 сәуірде бейнелеу өнері мұғалімі Мельничук Э.Г. бейнеролик түрінде "Чернобыль балалар көзімен" суреттер көрмесін дайындады.
25.04.2021
Чернобыль - бұл жалпы ауырсыну және қайғы.
23 сәуірде тарих пәнінің мұғалімі Боранбаев Е.К. "Чернобыль - бұл жалпы ауырсыну және қайғы. Чернобыль шежіресі".
25.04.2021
19-23 сәуір аралығында орыс және қазақ тілдерінің мұғалімдері Л.В. Клабукова мен М. Ж. Аренова 5 және 8 сыныптарда 24 оқушыны қамтитын "Көркем әдебиеттегі Чернобыль" әдеби сағатын өткізді.
21.04.2021
Чернобыль - 35 жыл
21 сәуірде ролик түрінде "Чернобыль – 35 жыл" фотокөрмесі дайындалды. Фильмді В. Н. Филина дайындады.
19.04.2021
Чернобыль апаты: 35 жыл тарихы
19 сәуірде Чернобыль апатының 35 жылдығына байланысты "Чернобыль апаты: тарихтың 35 жылы" атты тақырыптық кітап көрмесі ролик түрінде дайындалды, роликті мектеп кітапханашысы С.Н. Смағұлова дайындады.
19.04.2021
Мен оқыдым және сізге кеңес беремін
"Қазақстанның оқырман ұрпағы" акциясы аясында "Подгорный орта мектебі" КММ 4 сынып оқушысы Свистунов Николай "Мен оқыдым және сізге кеңес беремін" ролигімен қатысты.
15.04.2021
Қазіргі қоғамда ерекше ойлайтын, Шығармашылық, Белсенді, қойылған міндеттерді стандартты емес шешуге және жаңа, перспективалы мақсаттар қоюға қабілетті адамдар көбірек сұранысқа ие. Бұл дегеніміз, мектеп балаларға дарындылықты дамытуға көмектесуі керек. Бұған ТРИЗ технологиясы ықпал етеді. Бастауыш сынып мұғалімдерінің ӘБ кезекті отырысында (оған тіл мамандары да кіреді) оқу іс-әрекетінде ТРИЗ әдістері мен дағдылары туралы теориялық ақпаратты зерделегеннен кейін төртінші тоқсан ішінде сабақтарда осы технологияның кейбір әдістері мен тәсілдерін сынақтан өткізу туралы шешім қабылданды.